poniedziałek, 19 września 2016

Adam sentymentalnie

Wakacje,urlopy, odwiedzam wtedy różne mniejsca,które albo zapadają w mej pamięci w mym sercu i wtedy mówie kiedyś tu wróce lub nic nie mówie a poprostu jestem tu i teraz.
A może dla Ciebie kimś lub czymś takim jest rodzina, dom rodzinny czy ulubione miejsca z dziecięcych lat?


W tym roku wyjątkowo Bóg jest dla mnie łaskawy dając mi doświadczyć różnych przeżyć duchowych czy tych ludzkich będąć czy to w domu rodzinnym czy może gdzieś w nieznanym.

W tym roku miałem okazje być dwu krotnie w moim domu rodzinnym, odwiedzając moich najbliższych,moje ulubione miejsca czy odwiedzając ludzi którzy dla mnie są kimś bardzo ważnym i mieli wpływ na mój rozwój duchowy czy intelektualny bądź ludzki.
Nie ma nic piękniejszego jak poświęcić im swój czas swoją uwagę, są to również Ci którzy odeszli już do wieczności i cieszą się w niebie u naszego Ojca.
Zawsze jak jestem w Polsce na odpoczynku na urlopie to znajduje ten czas aby pójść na cmentarz i chwile z nimi pobyć, w myślach porozmawiać.
W tym roku miałem okazje również kolejny raz odwiedzić rodzinne strony mojego umiłowanego Przyjaciela i Jego Rodziny. Ten kto był kiedyś na Litwie w Wilnie ten wie że ten kraj to miasto ma swój niepowtarzalny urok swoje piękno w którym się zakochałem. Przykładem takim jest Ostra Brama stare miasto i niezliczona ilość przepięknych kościołow, uliczek czy tej starej przedwojennej architektury. Dom, miejscowość mojego Przyjaciela jest czymś pięknym i nie sposób tego słowami opisać. Tam dopiero widać jak piękna jest wieś, jak wszyscy się znają i jak ważna jest dla nich kultura i dziedzictwo polskie. Przyjaciel mój przyjechał po mnie na dworzec autobusowy w Wilnie aby móc udać się na krótką modlitwe do Matki Boskiej Ostrobramskiej a następnie do najlepsze naleśniki w uni europejskiej a nawet bym powiedział na świecie, smak i samo miejsce tej naleśnikarni pierwsza klasa. Polecam naleśniki w Wilnie niedaleko Ostrej Bramy. Przyszło mi wtedy spędzić naprawdę miły poranek i przedpołudnie z Bratem aby móc udać się do Jego rodzinnego domu.
Znam już troche czasu Rodziców i Rodzeństwo mojego Przyjaciela i Jego Żony, i dwa razy miałem okazje być u nich w domu ta gościnność jest poprostu czymś niebywałym i miłym sercu. Tam czuje się jak u siebie w swoim rodzinnym domu. Oni całe swe serce oddają tym których goszczą, aż czasem było mi smutno że ja nie potrafie im tego samego ofiarować.
Być dla innych to jest najpiękniejszy dar serca jaki można dać drugiemu człowiekowi.
Żal było opuszczać czy to moj dom w Polsce czy ten na Litwie a teraz za kilka dni przyjdzie mi wyjechać z mojego domu rodzinnego w Liverpool. W tym właśnie domu w tej właśnie rodzinie która jest moją rodziną, dorastałem dojrzewałem do tego co teraz bedę robił gdzie będę przebywał. To w tym domu w tej rodzinie czego doświadczyłem to co dane było mi otrzymać dzięki Łasce Pana Boga tego nie da się przełożyć na żadną wartośc nominalną. Jest to bezcenne. Miłość Przyjaźń i Braterstwo którego tutaj doznałem jest...mój Przyjaciel tylko wie no i Bóg, który cały czas działa i osobie nieustannie daje znać. Żal mi będzie opuszczać ten dom i zostawiać Przyjaciela, Aline, córke chrzestną Anielkę czy Nikodemka który jest duchowym synem chrzestnym dla mnie.
Przeciągu tych prawie 8 lat poznało się wielu innych wartościowych ludzi, podam może kilka takich przykładów.
Cieszę się że Was poznałem i mam okazje być cześcią Waszego życia.
Podziękowania należą się dla
Ks Mariusza mojego spowiednika i kierownika duchowego bez którego pomocy nie wiem jak bym teraz żył.
Dla wszystkich Rodzin Kościoła Domowego w Liverpool
Dla całego zespołu i scholi która przepięknie gra i śpiewa w naszej Parafii
Dla wszystkich tych których spotkałem na swej drodze.
Oni wszyscy są częścią mojej Rodziny, i za Waszą obecność i pomoc dziękuje.
A najbardziej to Dziękuje Panu Bogu że mi Was wszystkich postawił na mojej drodze, oraz szczególne podziękowania dla mojego najlepszego Przyjaciela i Jego całej Rodziny za Waszą obecnośc w moim życiu.
Ja Wam wszystkim mogę obiecać że nigdy o Was niezapomne i będę wracał tutaj zawsze z sentymentem.

Tobie również życzę abyś i Ty sam doświadczył takiej pięknej Rodziny oraz abyś Ty sam miał tak piękne wspomnienia w swoim sercu, to są najpiękniejsze zdjęcia jakie można mieć w swoim albumie.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz